Qui Som?

Qui som

27/06/2019

CelMiranda S.L.U. és una empresa de serveis per a col·lectivitats situada a Alcoletge (Segrià) i nascuda l'any 2003. L’alimentació equilibrada i sana dels infants en centres escolars així com la seua educació correcta i la seua adquisició de bons hàbits durant el temps del migdia i l’hora del menjador són la nostra raó de ser.

 

 

 

Actualment, servim a nou centres escolars de la comarca, tant escoles com llars bressol, amb serveis de càtering i menjadors escolars. Les nostres instal·lacions es troben al municipi d’Alcoletge, si bé el nostre equip humà d’una quarantena de persones es troba distribuït entre el nostre obrador central i els diversos centres escolars en què treballem.

Centres

A més de treballar amb clients de la comarca del Segrià, la matèria primera amb la qual treballem també és de proximitat i els nostres proveïdors principals són productors de la plana de Lleida. La proximitat i un tracte proper tant amb els nostres clients com amb els nostres proveïdors és un factor clau.

 

VISIÓ

El nostre objectiu és ser una empresa petita, familiar i de proximitat però que ofereixi un servei de la màxima qualitat.

MISSIÓ

Oferir una alimentació excel·lent basada en productes de proximitat als infants d’arreu de la nostra zona d’activitat i, si escau, dotar-los de bons hàbits tant en el temps del migdia (activitats lúdiques i hora del pati) i bons hàbits a l’hora de seure a taula. Quant a la gestió de menjadors i monitoratge, l’elaboració d’un projecte de menjador consensuat amb l’AFA, la comissió de menjador, la directiva i les famílies de cada centre, és imprescindible.

VALORS

  • L’INFANT COM A EIX

Tot el nostre procés productiu està centrat en la correcta alimentació dels infants.

  • LA PROXIMITAT EN EL TRACTE

Ser una empresa petita i familiar, sense un organigrama complex

  • ALIMENTS DE PROXIMITAT I SOSTENIBLES

Treballar amb aliments de proximitat és sinònim de sostenibilitat, ja que els desplaçaments dels nostres proveïdors són molt més reduïts. També és molt més sostenible a nivell de temps, ja que el temps que transcorre des que els nostres proveïdors preparen els nostres productes fins que nosaltres els manipulem es redueix molt més.

  • LA QUALITAT I LA TRANSPARÈNCIA

Volem reivindicar el paper de les petites i mitjanes empreses demostrant la nostra capacitat d’oferir un servei d’alta qualitat. Aquesta qualitat, però, és impossible sense el tracte de proximitat amb els nostres clients que hem esmentat i sense ser transparents. Aquesta transparència és la que fa possible que puguem dialogar obertament amb els nostres clients.

  • LA COMUNITAT EDUCATIVA COM A CLIENT

Independentment dels aspectes purament contractuals, considerem que els nostres clients són tota la comunitat educativa: el beneficiari final de l’alimentació sana dels infants són ells mateixos, les famílies i l’equip docent de cada centre.

  • AMB MARCA DE GÈNERE

De la nostra quarantena de persones de l’equip humà, gairebé totes són dones. La nostra administradora coneix els reptes de ser una dona empresària i en solitari i és per això que la nostra empresa vol reivindicar el paper de les dones en el món empresarial i la societat.